سلام به همه ی دوستای وبلاگی گلم:)

سلاااااااااااااام

آخخخخخخخ که چقد دلم برا اینجا و دوستای وبلاگیم تنگ شده بود.شکلک های شباهنگShabahangهععععععیییییییی بلاگفای نامرده خاعن..
شکلک های شباهنگShabahangتصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد

منی که هرروز حداقل دوبار مینوشتم یه سال میشه دست به قلم نبردم.شکلک های شباهنگShabahang

با یه سال پیش و قبل دانشجویی و خوابگاهی شدنم خیلی فرق کردم.دیگه خیلی چیزا مثل قبل نیست.ولی میشه...

اما همچنان عاشق والیبالم و دلم برا لاکام تنگ میشه

الان خیلی ذوق زده ام نمیتونم حرف بزنمپست بعدی میام کلللللللی حرف دارم..

تا دیداری دیگر خدا یارو یاورتان

 

 



نظرات شما عزیزان:

ساحل آرام
ساعت22:34---22 آبان 1394
سلام
آخ آخ اسم بلاگفارو نیار :آیکون عصبانی
خوش اومدی عزیزمم
تبلیغا به خاطر قالب نیست؟
پاسخ: حقم داری[کلافه] قربان تو :* آره فک کنم به خاطر اون باشه [کلافه]


آشنا
ساعت13:09---22 آبان 1394
salam tery khnoooooom....khosh omadi

پاسخ:

سلام آشنای خوبم :)زبان درازی خیلی ممنونبی تقصیر



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

تاريخ : جمعه 22 آبان 1394برچسب:بازگشت, به ,نوشتن,, | 12:37 | نویسنده : Tarannom:) |

.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • طرفداران قرمز